Padangos

„Quattroruote 2021“ vasarinių padangų testas 225/50 R17

Italai išbandė septynis vasarinių padangų modelius ir apskritai buvo patenkinti visais.

Išbandytų modelių sąrašas:

Italijos žurnalas „Quattroruote“ atliko padangų bandymą šį kartą palyginęs septynis 225/50 R17 išmatavimų modelius. Visi bandymo dalyviai parodė panašų rezultatą, nors kai kurių kategorijų rezultatai žinoma skyrėsi.

Ant sausos dangos buvo įvertintos stabdymo charakteristikos ir šoninis stabilumas; visos padangos demonstravo gerą sukibimą važiuojant tiesiai ir sukant į šoną, vienintelė išimtis – biudžetinis „Nankang“ modelis, kuris kaip tikėtasi, buvo silpnesnis už konkurentus, nors ir pasirodė ganėtinai neblogai.

Ant šlapios dangos padangų eksplotacinių savybių skirtumai tapo ryškesni, tačiau tuo pat metu visi bandymo dalyviai galėjo užtikrinti reikiamą važiavimo saugumo lygį. Iš esmės kiekviena padanga yra kompromisas tarp skirtingų eksplotacinių sričių, o šį kartą tai dar kartą įrodė „Continental“ modelis kuris greičiausiai sustabdė automobilį, tačiau pasirodė esąs blogiausia padanga bandant atsparumą akvaplaningui posūkiuose. Tuo pačiu metu „Nankang“ padanga parodė visiškai priešingą vaizdą – ji turėjo geriausią atsparumą šoniniam akvaplaningui, tačiau turėjo ilgiausią stabdymo kelias.

vasarines padangos r17 testavimai

Šlapia kelio danga

Stabdymas

Stabdymas ant šlapios kelio dangos 100-0 km/val diapazone.

stapdymas ant slapios dangos

Valdymas

Rato įveikimas sekundėmis.

rato iveikimas sekundemis

Šoninis akvaplaningas

Pagreitis gramais.

pagreitis gramais

Ekspertai taip pat įvertino padangų skleidžiamą triukšmą ir jų amortizacines savybęs ir nors ankstesniuose išbandymuose skirtumai buvo minimalūs, amortizacinės savybės ​​buvo labai skirtingos, o „Nokian“ modelis buvo įvertintas kaip geriausias. „Nankang“ padanga vėl pademonstravo prieštaringai vertinamą rezultatą – ji buvo tyliausia padanga bandymo metu, tačiau taip pat buvo įvertinta kaip blogiausia važiavimo sklandumui (vertinamas vertikalus pagreitis atsitrenkus į kliūtį).

„QR“ neskelbia galutinių padangų reitingų, nes prioritetai skirtingiems vairuotojams taip pat gali skirtis, o bandymas parodė, kad visos aptariamos padangos gali užtikrinti aukštą vairavimo saugumo lygį ir bus tikrai geras vairuotojų pasirinkimas. Net ir biudžetinis „Nankang“ modelis iš kurio galima tikėtis vidutinių rezultatų, pademonstravo neblogą bendrą našumą ir maloniai nustebino bandomąjį pilotą šlapio valdymo bandymo metu, net aplenkė „Michelin“ bei „Pirelli“. Tuo pačiu metu „Nankang“ padanga važiavo blogiausiai iš visų išbandytų modelių.

Sausa kelio danga

Stabdymas

Stabdymas ant sausos kelio dangos 100-0 km/val diapazone.

stapdymas ant sausos kelio dangos

Šoninis stabilumas

Įveikto rato greitis sekundėmis.

Įveikto rato greitis sekundėmis

Triukšmingumas važiuojant 60 km/val.

Triukšmo lygis decibelais važiuojant 60 km/val greičiu.

Triukšmo lygis decibelais važiuojant 60 km greičiu

Komfortas

Vertikalus pagreitis, m/s².

Vertikalus pagreitis m-s

Kitos padangos netikėtumų nepateikė, nors ir turėjo silpnųjų pusių. Pavyzdžiui, „Bridgestone“ modelis demonstravo gerai subalansuotą našumą, tačiau jis buvo šiek tiek pernelyg triukšmingas, o „Continental“ padanga kaip jau buvo minėta, turėjo puikius rezultatus beveik visose rungtyse įskaitant trumpiausią stabdymo kelią ant sausos kelio dangos, tačiau blogiausią atsparumą akvaplaningui. Kitą vertus, „Goodyear“ padanga turėjo gana ilgą stabdymo kelią ant sausos kelios dangos ir nemažą triukšmingumą, tačiau puikiai reagavo į šlapią dangą, o „Michelin“ modelis turėjo problemų dėl sukibimo šonu ant šlapios kelio dangos kurį kompensavo trumpas stabdymo kelias visomis oro sąlygomis. „Nokian“ padanga šį kartą išsiskyrė puikiu šoniniu stabilumu ant sausos kelio dangos ir labai sklandžiu važiavimu, nors stabdymo kelias ant šlapios kelio dangos buvo gana ilgas. Galiausiai, „Pirelli“ modelis pademonstravo puikų atsparumą akvaplaningui ir trumpą stabdymo kelią ant sausos kelio dangos, tačiau važiavimo komforto teste užėmė paskutinę vietą aplenkdamas tik „Nankang“ padangą.

Italai išbandė septynis vasarinių padangų modelius ir apskritai buvo patenkinti visais.

Išbandytų modelių sąrašas:

Italijos žurnalas „Quattroruote“ atliko padangų bandymą šį kartą palyginęs septynis 225/50 R17 išmatavimų modelius. Visi bandymo dalyviai parodė panašų rezultatą, nors kai kurių kategorijų rezultatai žinoma skyrėsi.

Ant sausos dangos buvo įvertintos stabdymo charakteristikos ir šoninis stabilumas; visos padangos demonstravo gerą sukibimą važiuojant tiesiai ir sukant į šoną, vienintelė išimtis – biudžetinis „Nankang“ modelis, kuris kaip tikėtasi, buvo silpnesnis už konkurentus, nors ir pasirodė ganėtinai neblogai.

Ant šlapios dangos padangų eksplotacinių savybių skirtumai tapo ryškesni, tačiau tuo pat metu visi bandymo dalyviai galėjo užtikrinti reikiamą važiavimo saugumo lygį. Iš esmės kiekviena padanga yra kompromisas tarp skirtingų eksplotacinių sričių, o šį kartą tai dar kartą įrodė „Continental“ modelis kuris greičiausiai sustabdė automobilį, tačiau pasirodė esąs blogiausia padanga bandant atsparumą akvaplaningui posūkiuose. Tuo pačiu metu „Nankang“ padanga parodė visiškai priešingą vaizdą – ji turėjo geriausią atsparumą šoniniam akvaplaningui, tačiau turėjo ilgiausią stabdymo kelias.

vasarines padangos r17 testavimai

Šlapia kelio danga

Stabdymas

Stabdymas ant šlapios kelio dangos 100-0 km/val diapazone.

stapdymas ant slapios dangos

Valdymas

Rato įveikimas sekundėmis.

rato iveikimas sekundemis

Šoninis akvaplaningas

Pagreitis gramais.

Įveikto rato greitis sekundėmis

Triukšmingumas važiuojant 60 km/val.

Triukšmo lygis decibelais važiuojant 60 km/val greičiu.

Triukšmo lygis decibelais važiuojant 60 km greičiu

Komfortas

Vertikalus pagreitis, m/s².

Vertikalus pagreitis m-s

Kitos padangos netikėtumų nepateikė, nors ir turėjo silpnųjų pusių. Pavyzdžiui, „Bridgestone“ modelis demonstravo gerai subalansuotą našumą, tačiau jis buvo šiek tiek pernelyg triukšmingas, o „Continental“ padanga kaip jau buvo minėta, turėjo puikius rezultatus beveik visose rungtyse įskaitant trumpiausią stabdymo kelią ant sausos kelio dangos, tačiau blogiausią atsparumą akvaplaningui. Kitą vertus, „Goodyear“ padanga turėjo gana ilgą stabdymo kelią ant sausos kelios dangos ir nemažą triukšmingumą, tačiau puikiai reagavo į šlapią dangą, o „Michelin“ modelis turėjo problemų dėl sukibimo šonu ant šlapios kelio dangos kurį kompensavo trumpas stabdymo kelias visomis oro sąlygomis. „Nokian“ padanga šį kartą išsiskyrė puikiu šoniniu stabilumu ant sausos kelio dangos ir labai sklandžiu važiavimu, nors stabdymo kelias ant šlapios kelio dangos buvo gana ilgas. Galiausiai, „Pirelli“ modelis pademonstravo puikų atsparumą akvaplaningui ir trumpą stabdymo kelią ant sausos kelio dangos, tačiau važiavimo komforto teste užėmė paskutinę vietą aplenkdamas tik „Nankang“ padangą.