Padangos

Kodėl reikia pakeisti visas keturias padangas prieš žiemos sezoną

Žieminės padangos ankščiau buvo tik vienos rūšies, kuriomis buvo važinėjama tik žiemą sniege. Žieminės padangos nėgalėdamos išgyventi įprastomis sąlygomis (avarinis stabdymas ar šiltesnis oras galėjo labai pažeisti padangų protektorių) buvo naudojamos tik vienu tikslu. Tačiau dabar yra viskas kiek kitaip technologijoms einant į priekį, pasikeitė ir vairuotojų poreikiai.

Labai daug žmonių buvo sužeisti ar netgi žuvo vien dėl paprastos priežasties, jog neturėjo tinkamų žieminių padangų, daugumai vairuotojų reikėtų pagalvoti kas svarbiau tikrai užtikrintas saugumas ar taupymas įsigyjant naujas padangas. Ypač gyvenant Lietuvoje, kai žiemos gali būti neprognozuojamos ir sniegingos. Atsakykite sau ar nebūtų malonu žinoti, kad jūs nesate priklausomi nuo oro sąlygų?

Prarasti padangos lankstumą reiškia prarasti sukibimą

Žieminės padangos yra pagamintos iš tokios gumos, kuri net esant šaltam orui išlieka lanksti. Didesnį sukibimą galima gauti naudojant naujos kartos padangų gumos mišinius, turint gilesnį protektorių, bei griovelius, kurie kartu pašalina vandenį, purvą iš padangos.

Neapsigaukite išgirdę apie visų sezonų padangas (universalias padangas), kadangi jos labai paprastai prisitaiko prie šaltų oro sąlygų ir žemos temperatūros. Tai reiškia šalti orai gali sukelti labai rimtą pavojų vairuotojams ir kitiems asmenims, dėl padangos mišinyje esančių kietesnių medžiagų padanga mažiau liečiasi su kelio danga.

 Kodėl reikėtų keisti visas 4 padangas

Faktas yra toks, kad turėdami 4 padangas, kurių raštas, protektoriaus gylis, sezoniškumas ir kiti faktoriai yra vienodi leis turėti maksimaliai gerą sukibimą su kelio danga. Visai  nesvarbu ar jūsų transporto priemonė yra varoma priekiu ar galu, žieminės padangos efektyviausios tada, kai jos yra keturios. 7 iš 10 gamintojų sutinka, kad naudojant skirtingų sezoniškumų padangas duos dviejų skirtingų asmenybių efektą, vienas padangų rinkinys neveiks visiškai, o kitas neturės jokių problemų.

Montuojant tik dvi priekines padangas rizikuojate pakenkti galinių padangų sukibimui. Vairuoti galėsite, pajudėti ar valdyti automobilį neturėsite problemų, tačiau prarasti kontrolę gale, nes labai skirsis sukibimo lygiai tarp priekio ir galo.

Montuojant dvi padangas tik gale (nesvarbu nors automobilis varomas galiniais ratais) rizikuojate prarasti sukibimą sukant automabilį, nes už krypties nustatymą labiau atsaingi yra priekiniai ratai. Net ir vairuojant galu varomą automobilį bus labai sunku suvaldyti transporto priemonę, taipogi stabdant prailgės stabdymo kelias.

Žieminės padangos neretai kainuoja ganėtinai nemažai, aišku jų poreikis priklauso nuo to kokia yra žiema, tačiau Lietuvoje oro sąlygos rodo, jog turėti geras ir patikimas žiemines padangas yra itin svarbu. Tad nustatyti kainą jūsų pačių saugumui labai sunku, tačiau investuoti į ramias ir saugias keliones yra privalu. Padangų atnaujinimas leis jums jaustis saugiai ir užtikrintai, nesvarbu ką motina gamta jums iškrėstų!

Žieminės padangos ankščiau buvo tik vienos rūšies, kuriomis buvo važinėjama tik žiemą sniege. Žieminės padangos nėgalėdamos išgyventi įprastomis sąlygomis (avarinis stabdymas ar šiltesnis oras galėjo labai pažeisti padangų protektorių) buvo naudojamos tik vienu tikslu. Tačiau dabar yra viskas kiek kitaip technologijoms einant į priekį, pasikeitė ir vairuotojų poreikiai.

Labai daug žmonių buvo sužeisti ar netgi žuvo vien dėl paprastos priežasties, jog neturėjo tinkamų žieminių padangų, daugumai vairuotojų reikėtų pagalvoti kas svarbiau tikrai užtikrintas saugumas ar taupymas įsigyjant naujas padangas. Ypač gyvenant Lietuvoje, kai žiemos gali būti neprognozuojamos ir sniegingos. Atsakykite sau ar nebūtų malonu žinoti, kad jūs nesate priklausomi nuo oro sąlygų?

Prarasti padangos lankstumą reiškia prarasti sukibimą

Žieminės padangos yra pagamintos iš tokios gumos, kuri net esant šaltam orui išlieka lanksti. Didesnį sukibimą galima gauti naudojant naujos kartos padangų gumos mišinius, turint gilesnį protektorių, bei griovelius, kurie kartu pašalina vandenį, purvą iš padangos.

Neapsigaukite išgirdę apie visų sezonų padangas (universalias padangas), kadangi jos labai paprastai prisitaiko prie šaltų oro sąlygų ir žemos temperatūros. Tai reiškia šalti orai gali sukelti labai rimtą pavojų vairuotojams ir kitiems asmenims, dėl padangos mišinyje esančių kietesnių medžiagų padanga mažiau liečiasi su kelio danga.

 Kodėl reikėtų keisti visas 4 padangas

Faktas yra toks, kad turėdami 4 padangas, kurių raštas, protektoriaus gylis, sezoniškumas ir kiti faktoriai yra vienodi leis turėti maksimaliai gerą sukibimą su kelio danga. Visai  nesvarbu ar jūsų transporto priemonė yra varoma priekiu ar galu, žieminės padangos efektyviausios tada, kai jos yra keturios. 7 iš 10 gamintojų sutinka, kad naudojant skirtingų sezoniškumų padangas duos dviejų skirtingų asmenybių efektą, vienas padangų rinkinys neveiks visiškai, o kitas neturės jokių problemų.

Montuojant tik dvi priekines padangas rizikuojate pakenkti galinių padangų sukibimui. Vairuoti galėsite, pajudėti ar valdyti automobilį neturėsite problemų, tačiau prarasti kontrolę gale, nes labai skirsis sukibimo lygiai tarp priekio ir galo.

Montuojant dvi padangas tik gale (nesvarbu nors automobilis varomas galiniais ratais) rizikuojate prarasti sukibimą sukant automabilį, nes už krypties nustatymą labiau atsaingi yra priekiniai ratai. Net ir vairuojant galu varomą automobilį bus labai sunku suvaldyti transporto priemonę, taipogi stabdant prailgės stabdymo kelias.

Žieminės padangos neretai kainuoja ganėtinai nemažai, aišku jų poreikis priklauso nuo to kokia yra žiema, tačiau Lietuvoje oro sąlygos rodo, jog turėti geras ir patikimas žiemines padangas yra itin svarbu. Tad nustatyti kainą jūsų pačių saugumui labai sunku, tačiau investuoti į ramias ir saugias keliones yra privalu. Padangų atnaujinimas leis jums jaustis saugiai ir užtikrintai, nesvarbu ką motina gamta jums iškrėstų!